sezkrkmz sağım yapıyorsanız sağım başlamgıcından bir süre sonra gelen yoğun kıvam olan süt son süttür saha yağlıdır esas odur süt başta gelen sulu süttür su oranı fazla olan süttür , yani nasıl anlatsam belki çok mantıklı olmayacak ama kafanızda şekillenmesi için söylüyorum hani ayran yaparsınız beklet bir köşede bir zaman sonra suyu üste çıkar yoğurdu altta kalır ya onun gibi düşün alıp onu içersen önce sulu kısmı içersin sonra da sine çöken yoğurtları gibi biraz mantıksız bir örnek oldu ama hani öyle düşün