20 aylık oğlumu memeden kesmeye çalışıyorum ama beklediğimden çok daha zor oldu pazartesi başladık çok ağladı pes etmedim ama bu seferde çok mutsuz uyaniyo ve 1 saat uyuyor uykuyu alamiyo deli gibi agliyo ertelemeli miyim uyurken alışmıştı aslında 2 gündür uyumaya ama bu sefer uyanınca çok kötü ağlıyor