vvb bu durumu malesef yaşadım ve 2 kez yoğun bakımda yattık sarılık için sarılık düşüp tekrar yükseliyordu. Bol bol emzirin sütünüz gelmiyorsa da mama takviyesi verin 2 saatte bir uyandırın kesinlikle beslenmek için kendisi uyanmayabilir. Bol bol güneşe çıkarın d vitamini alsın gün içinde balkona falan çıkarın. Sarı yada beyaz ışık altında uyusun hatta geceleri ışık açık uyusun karanlık daha da çok arttırıyor. Hiç bi hurafeye inanmam yapmam asla demiştim ama 2 kez yattıktan sonra korkudan herşeyi yaptım sarı tülbent koydum, yanına altın astım, sarı ışık altında yatırdım, duş aldırırlen suyuna altın koydum ve bi iki damla şekerli su verdim şükür atlattık ama bizim için çok zor bi süreçti