Selam 25 günlük bebeğim var. Evde klima var kullanıyoruz ama son günlerde burnu hırıltılı ve kuru öksürük oluştu. O sebeple korkuyorum açmaya. Ama bu seferde emzirirken oğlumla buharlaşıyoruz sıcaktan. Oğlum sırılsıklam oluyor. Sizler odanın sıcaklığını kendinizi bebenizin ısısını nasıl dengeliyorsunuz.