Kızlar 9 aylık kız bebeğim var ve beni sevdiğini hissetmiyorum çünkü mesela babannesi kucağına alsa veya benim kucağımdayken babannesi gel dediğinde sürekli ona gidiyor ona gitmek istiyor onu benden daha çok seviyor hatta o almadığında arkasından ağlıyor babasını da öyle benden daha çok seviyor ama hadi o babası kızlar babalarına düşkün olur derler ama babannesini sanki annesiymiş gibi sevmesi beni üzüyor. Etrafta görüyorum çocuklar annesine bağlı oluyor arkasindan ayrılmıyorlar ama benim ki beni sevmiyor gibi birde babannesi sürekli annem diye hitap ediyor buna da çok sinirleniyorum. Ve bugün de babasının kucağındayken babasını öptüm o beni öptü babasını kıskandı bana vurmaya saçımı asılmaya çalıştı çok üzüldüm sizde böyle benzer olay yaşıyor musunuz?