Tangrampuzzle Bağırsak enfeksiyonu geçiriyoruz rahatsızlığın sonundaymışız artık gazı var gaz çıkarıyor sık sık biraz sıvı kaybetmiş terlemeyecek şekilde dikkat edin dedi su 300 ml içiyor başka sıvıyı nasıl telafi edebilirim