anneyim39 İsmi kendi rızanızla beğenip koyup bebeğinize yakıştıramadığınız oldu mu? Ben ismini bile söyleyemiyorum. İçime sinmiyor bir türlü. Yakışmıyor sanki
neanladinyurdagull anneyim39 ilk çocuğumun ismini annem koydu bende ismiyle seslenmekten hoşlanmıyorum
devrim_gnl anneyim39 kızımın iki ismi var ikincisi babaannesi in ismi , 6 aylık ya kızım askm bitanm vs vs ya ilk ismini söylerim ikincisini hiç kullanmam, bilinmesini dahi istemiyorum eşime her konu açıldığında da derim
anneyim39 OncedenGurme aslında beğenip koyduk. Birçok ismi beğeniyorduk Ali Emir’i tercih ettik aralarından
sezer2022 anneyim39 kayınpeder ismi falan değil dimi bence güzel 🥰 ama bazen acaba şunu mu koysaydık bunu mu koysaydık desemde memnunum
NmalkoC anneyim39 ya ben ali ismini çok severim bence çok güzel bir isim bende tek isim koymak istediğim için göbek adını ali koymuştum emin olun ismi çok güzel parka cıkıyoruz artık rüzgar atlas mina lina elisa 😂 gerçekten onlar bence çok klasik artık her çocuğun ismi aynı olmaya başladı çünkü
kytx anneyim39 benm oglumn da iki ismi var mustafa cınar mustafa eşimin rahmetli babasının ama kmse kullanmıyor mustafayı oglum okula gifiyor okulda bile cıınar kullanılıyor
yoldas13 anneyim39 bende bırturlu seslenemıyorum oğlumun ısmı Muhammed Kayra alıştım diye kendımı avutuyorum tek te kullanamıyorum kayrayı ben koydum Muhammed’de peygamber efendımızın ısmı olduğu ıcın kullanmasazsam kendımı günaha girecek gıbı hısedıyorum bende bır tuhaf oldum valla
anneyim39 sezer2022 yok yok kayınpeder ismi değil, beğendiğimiz isimler arasından seçtik bu ismi. Brnce de güzel bir isim ama benim cocugumun ismi gibi degil😅 biraz karmaşık duygulardayım
balsurat_ anneyim39 bizde koyduk iki isim ama biturlu oturmadı sanki😁😁bizde gitti kendikendimizi mahkemeye verdik 4 bin civari parada verdik bı güzel ismi deistik bacak kadar bebeğin 😁😁😁
anneyim39 balsurat_ kaç aylıkken yaptınız? Bir de ismi neydi ne oldu acaba merak ettim :) Biz hala kimliğini çıkartmadık aslında, değişmek için kulağına başka bir şey okumamız yeterli şuan ama onu da yapamıyoruz
yoldas13 anneyim39 yani şaştım kaldım ne kullansam nasıl soylesem ıkısı uzun oluyp tek tek olmuyo ama mecbur ıkısını bir söylüyorum bazen bazen tek kullanıyorum bu sefer de çocuk adını geç öğrenecek dıye korkuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
balsurat_ anneyim39 ensar duha ydi 3 aylıkken kimlikte çıkmıştı magnetler dagitilmisti😁mert Duha oldu
diapmelka anneyim39 öyle kulağına tekrar farklı isim okuyarak oluyor mu ya? Merakımdan soruyorum dinen bu uygun mu? Misal ben bu yaşımda adımı değiştirsem kulağıma tekrar ezan okunsa olcak mı?
anneyim39 balsurat_ helalolsun😅 bizim kimligimiz cıkmadı hala. İsmini değiştirdik deyip kulagına okusak yeterli yani şuan😅