deleted20517 tektanem çok haklısınız gerçekten zor bı süreçt bence dönemlerin en zoru bu kendi fikrimce,inşallah kolayca atlatırız sabırlı olalım 😊
gozgozanne tektanem kaç aylık cisim geldi diye söylemeye başladı mi biz de diğer konularda iyi sadece söylemiyor
tektanem gozgozanne 28 kendi direk demiyo ama ben dorunca bugun ilk kez çiş diyip tuvalete koştu bu bile umut oldu erkek bu arada
durakkk deleted20517 valla arada bezsiz tutuyordum evde anlatıyordum kitabımız var onun gibi evde koş tuvalete falan yapıyordum sonra bir sabah kalktım bezi komple çıkardım hazırdı benim çocuğum ilk gün çok güzel hep söyledi oynadık falan ikinci günde üçüncü gün bezi kendi istemedi zaten ama o gün kakası çok geldi sanırım birde 3 gündür yapmıyordu o gün karnını tuttu işte ağrıdı çok küstü çocuk resmen zaten tuvalete götürdüm durdum yapmadı taş gibi oldu boxerina yaptı o gün bir daha da küstü resmen
deleted20517 durakkk bende anlatıyorum kendimle goturuyorum tuvalete ama yine kaçırıyor,kizimde istemiyor bezini mesela,çiş kaka gelse söyler ama bir türlü yapmadi tuvalete daha,sanırım çocukların geneli korkuyor kakadan
durakkk deleted20517 o günden beri yani nerdeyse bir haftadır her gün karnını tutuyor ağrıyor diye ağlıyor kakasını yapmıyor işte iki gündir falan da çişini de yapmak istemiyor tuttuğu için de enfeksiyon oldu bu süreç normalmiş doktorum enfeksiyon için ilaç verdi bakalım kakaya daha geçemedik bu arada bez de istemiyor yeter ki yap diye bez de bağladım ama yapmıyoe