Oğlumun yattığı odanın ısısı 30-31 derece ciddi yüksek biliyorum.
Evimiz çok küçük. Ve çok sıcak. Asla durulmuyor . Vantilatör full açık gece,camda açık ama asla derece 30 dan dusmuyor. Bu yüzdende sürekli uyanıyor biz bile uyuyamıyoruz. bu durumda olan çözüm yollarının nelerdir