Oğlum 33 aylık şuan herseyi sorgulama döneminde. Merakı körelmesin araştıran,sorgulayan Bi çocuk olsun diye her sorusuna sabirla cevap vermeye çalışıyoruz ama Bi yerde tıkanıyoruz. Verdiğimiz cevap mantıklı da olsa tatmin olmuyor tekrar neden diye soruyor verdiğimiz cevabı sorguluyor neden öyle oluyor diye. Bu konuda yardımcı olacak var mi bu süreçte nasıl ilerlemeliyiz? Ben eşim ve halası sorularına sabırla cevap vermeye çalışıyoruz ama dedeler babanne annane vs eehh be yeter artık oğlum dediği nokta oluyor ve yüzü düşüyor çocuğumun.