Seda__00 evet almak zorundalar zaten, sınıf düşürme yapma farklı bir durum. İstanbul burası. Tedirgin olun diye demedim lütfen yanlış anlamayın, sadece otizmli annelerinin bazı şeyleri önden bilmesi gerektiğini düşünüyorum. Siz sağlam duruş sergileyin, kem küm eden bir ebeveyn imajı çizmeyin bunu demek istedim. Elbette bu demek değildir ki işini hakkıyla yapan insan hiç yok, asla öyle bir şey yok, bu yüzden inşallah Allah iyilerle ve işinin ehliyle karşılaştırır hepimizi