boran06 Ay aşısını yaptırmasam bi sorun olur mu 12. Ayda da yapılıyormus oğlumun yumurta alerjisi var korkuyorum youtubeden osman gonulal yaptırmasanız da olur demiş yaptırmayan var mı ?
hmyrcp34 Benim oğlumun da yumurta alerjisi wardı 12. Aydan snra gectı 9. Ay aşısını o zaman yaptrdık. Yani alerjimiz gectıkten sonra.
hmyrcp34 Şöyle ki 1 yaş dolduktan sonra hastanede alerji testi yapılıp herhangi bir reaksiyon olmadıgı ıcın hem aşı olduk hemde yumurta yemege basladık. Sizde aynı sekılde test yaptırıp oyle ilerleyin..boran06