dertanasiyimyaben Normalde Solgar kullanıyorum günde 3 tane ilk doğumumda işe yaratmıştı ama şu an sütümü arttırmıyor resmen sağım da yapıyorum Laktamax kullananlar varsa bilgi verebilir mi?
Ecrin27 dertanasiyimyaben bende Solgar kullanıyorum bı etkisini görmedim ama beslak bende çok güzel etki yarattı
Ecrin27 dertanasiyimyaben kendimi gördüm bu cümlede 😂 o kadar şey denedim ki inananin en sonda zehirlenecektim … Tiktokda bir bayan pekmez ve maya nin süt artırıcısi özelliği olduğunu söyledi ve denedim ise yaramadi 😂
fatma2004 dertanasiyimyaben al benden de o kadar kafayı yedşm en son emzirme danışmanı filan destek alıcam 😂
dertanasiyimyaben Ecrin27 Ya bilemiyorum ki neden olmuyor birde ben hamileyken de ilk oğlumu emziriyordum sütüm vardı 😃