Oğlum 15 aylık, üç ay küçük kuzeni su çiçeği çıkardı bizde başta bilemedik alerji filan sandık hep bir aradaydık oğluma da bulaştı iki gündür ayaklarında parmaklarında diz kapakları kolları minik minik sivilce gibi çıktı. Ayaklarındaki ve parmaklarında ki su toplamış. Kalamosan diye bi krem kullanıyorum kaşıntısını hafifletsin diye. Çocukları su öiçeği çıkaran var mı acaba nasıl ve ne kadar sürede iyileşti