Masalbebe876 Kzlar merhaba ben kapalıyıdım yeni açıldım aöl sınavına gircem hfta sonu fotoğrafta kapalıyım bakıyorlar beni açık görünce farklı kişi filan diye almama durumu olurmu
afraybars1 Masalbebe876 o günlük kapalı git bacım riske atma bence 1 yılın emeklerin heba olmasın çünkü bu sınavlarda çok acımasız davranıyorlar
Dmt-01 Masalbebe876 yıllar önce biri saçını boyattığı için girememişti sınava ama o kpssydi aöl için okadar incelerlermi bilemiyorum.Ama siz riske atmayın görevli kimliktekine benzemiyosun diyip almayabiir yanınızda şal olsun benzemiyor derse takıp girersiniz
Dondurmalikahve Masalbebe876 Beni yanlış anlamayın ama açıldıysanız açık gidin sadece yanınıza bir eşarp veya şal alın bu siz değilsiniz derse başınızı kapatıp görevliye gösterin 2 dk için
Masalbebe876 Dondurmalikahve öyle yapıcam tesettür giyimirim yine arabada başımı kapatıp gitcem zaten 2 tane dersten sınavım var sadece
uykusuzluklarinanasi Masalbebe876 ay olmaz tabii ki 😅 bende kapanmıştım kimliğimde açıktı gayet alıyorlardı sadece şaşırıyorlardı o kadar😅 açıktan üniversite sınavlarına giriyorum bende
lAmMelodi Masalbebe876 Kapalıydım açıldım deyin sonuçta değişen tesettürünüzü çıkarmanız yüzünüz aynı yani.
CizerBirAnne Masalbebe876 ben görevliyken kimlikte fotoğrafı kapalı, kendisi açık biri gelmişti. O olduğu belli olduğu için sorun olmadı, aldık. Öğrenci olarak da yaşadım, yine aldılar sorun olmadı. Siz yine de yanınızda şal ya da eşarp götürün nolur nolmaz.