HE-SEN-COK-BILIYON
Kovit gibi değişik bi salgın var resmen, bizde ailecek aynıyız. Büyük kızım 3 gün 39.6 lara kadar çıktı ateşi, ilaç içiyor düşüyor etkisi geçince geri yükseliyordu. Karnım ağrıyo bacaklarım ağrıyo diye yattı hep. Doktor virüs gibi dedi sadece calpol verdi. Küçüğü de 2 gündür 38.5 e kadar çıktı ama sürekli ağlıyo büyük ihtimal ağrısı da var. Onada sadece calpol verdi. Ateşi hiç düşmezse antibiyotik başlarız dedi.
Eşimle bende aynıyız 2 gündür halsizlik baş ağrısı eklem ağrısı geçmiyor. Umarım uzun süren bi salgın değildir de minikler hemencecik iyileşir. Biz dayanamıyorken onlar nası ağrı çekiyo kim bilir.