tambiminyon 4 aylık 8400 kilosu boyu da 70 cm aile hekimliğinde ki hemşire çok kilolu dedi ama iştahlı bi bebek babası da iri yapılı böyle bi durumda olan var mı ben mi gözümde büyütüyorum
denizz24 tambiminyon maşşallahı varmıs ama kılolıymus yaa ya da bana kılolu geldı benım kızım 1 yasında falan 8 9 kıloydu . Ama dmeekkı sütün yarıyor senın boşver sağlığına sorun olmicak sekıldeyse bısey olmaz takma kafana
aysebb tambiminyon Babasına çekmiş belliki olması gerekenden fazla evet kilosu. Kızım 9 aylık 8 kilo mesela
glsm228_ tambiminyon sadece anne sütü alıyorsa fazla değil. Benim bebeğim de o aylarda o civarlardaydi . Anne sütü alıyordu sadece
tambiminyon Elamiko doktor kontrolünde gidiyoruz 3-4 saatten aşağı beslenmiyor ama kilo alımı çok iyi
havva112 Sadece anne sütü ile besleniyorsa genelde sorun etmiyor doktorlar ve hiperlaktasyona bağlı oluyormuş. Doğum kilosu da önemli tabi.
Uykusuzhergeceeee tambiminyon sadece anne sütüyle besleniyorsa sorun yok bence ama doktorunuz daha iyi bilir tabii