Kızlar 11 gün oldu tuvalet eğitimine başlayalı. Lazımlığa asla yapmıyor. Baştan öyle alıştırmayın çalışsam da olmadı. Tuvalette oynayarak oyun haline getirdi. Çişi geldiğini söyleyince ben tuvalete götürüp kendim yaptırıyorum. Sırf korkmasın diye. Alışsın diye. Kötü mü yapıyorum?