Ben kiralama yaptım ama asla memnun kalmadım müşteri hizmetleri whatsap destek hattı vs hepsi biribirinden bir haber aşırı amatörler anakucağı kiraladım 1 hafta anca kullanayayım dedim sonra ürün arızalıymış bozuldu geri yolladım kargoyla işte güya incelediler vs bana dönüş yaptılar yeni ürün için yada ücret iadesi için bende ücret iadesi istiyorum dedim o gün bu gündür hala daha ücret iadem yapılmadı whatsaptan yazıyorm telefondan arıyorum instagramdan ayrı yazıyorum hep oldu olacak bugün iade yapılacak vs vs bs beni oyalıyorlar işin kötü yanı ürün sitede hala bende gözüküyor güncellenmedide bakalm son kira gününe kadar ürün güncellenmediği için kartımdan para çekilecek mi ondan korkuyorum