Yenianneyimm
Oğlum bir hafta sonra iki yaşına girecek.
Tam bir anarşist dünyaya getirmişim diyorum-dum.
Bu kadar mı düzene karşı bir çocuk olur,her şeyi ama her şeyi yere atar,çekmeceleri bir günde zibilyon kere indirirdi.
Oyuncaklarını kutuya koyardım,gelir şaaar boşaltırdı,yüzlerine bakmadan döner giderdi..💆💆
Son bir aydır bu huyunu bir nebze bıraktı.
Yani uzun lafın kısası ,sizin yapacağınız tek şey dağılan yerleri ya sabır çeke çeke toplamak,ya da dağınık bırakmak🤷
Büyüdükçe ve etrafı daha iyi algıladıkça bu huylar değişecek .