cansumert
Şarkı çizgi film falan açıp yapmayı denedim en fazla 2-3 dk sonra yine kalkmak istiyor dün bi çişinin geldiğini farkedip yaptırdım şarkı açtım bi taraftanda su açıyorum duysun çişi gelsin diye😀 o zaman yaptı alkışladım sevindim zıpladım 😀falan alışsın diye ama sonra yine altına yaptı sürecimiz gerçekten çok zor ilerliyor. Sanırım zamanla alışacaklar