bebeğim 15 aylık bu zamana kadar özel dahil bütün aşılarını oldu ancak kkk aşısı sonrasında kabartılar başladı sonra döküntüye çevirdi sonrasında ise vücudunun her yerinde tnokta nokta kırmızılıklar oluştu bir ay sürdü dün nimenrix oldu bugün kabartı yine oldu sizinde başınıza geldimi 