Anneler bu aşıların önemli olanlarını yaptırmak istiyorum sadece 4. Aya kadar yaptırdık hepsi gerekli diyor hemşireşu ücretli olan rota virüs de yaptırdım hangi aşılar olmazsa olmazdır bide 5. Aya aşı koymamış bebeğim çok ağladığı için anlattıklarınıda duymadım öylece çıktık geçende karma aşı oldu kızım bilgisi olan var mı? 🥰