anniiiii
Sadece deniz şortu giydiriyorum.
Hatta şuanda da düzenli olarak denize giriyor.
Sadece deniz şortuyla. Gerçi fazla denizde durdu, kıyameti kopardı. Yandı, serinleticiyle duruyor çocuğum ama o kendi inadından tamamen. O kadar kremledim, iyi bir krem kullanıyoruz, denizde inanılmaz çok durduğundan böyle oldu. Tabii benimki artık iki yaşında ve bir sendrom bebesi..