Ecenur0 Oğlum yanlız oyun oynarken üzülüyorum tek başına diye vicdan yapıyorum bende oynuyorum onunla var mı böyle olan ?
papatya__ Ecenur0 kimseyle oynamaz aşırı korkakkk asla ama asla sosyal değil tuvalete bile anne gel misafırlikte anne gel odaya oyun oynayalım
MoonCrystal Ecenur0 Biraz kendi başına da oynaması lazim. Hem oyun kurmayı öğrenir ,hem tek başına oynamasini bilir. Gelişimi için aslında zaten sürekli tek oynatilmaz da hani gün içinde bir kaç defa böyle fırsat tanimaliyiz . Vicdan yapacak bir durum değil 😁🌸
Gul-42 Ecenur0 bende oyleydım suan bunun sıkıntısını yasıyorum asla yanlız tek oynamak ıstemıyor psıkologum bırak oynayacak kendı oyun kuracak sıkılacak dedı ve babasıylayken şişeyı araba yapıyor oynuyor ama benleyken oyle degıl sureklı benımle oynamak ıstıyor sureklı oyuncak geçişi yapıyoruz o yuzden yanlız bırakın oynasın sıkılsın dusunsun oyun uretsın kendısı tabi sürekli değil atıyoruk işiniz varken
Rez Ecenur0 vicdan yapmayın, tek başına da oynamasını bilmeli, ve emin olun ilerleyen aylarda o kadar güzel oyunlar keşfediyor ki yaratıcılıkları güçleniyor, sürekli anneler yanında olmaz, bu genel hayata bakarak düşünün 💐
-_-hUysUzvetatlikadin Ecenur0 bende başlarda öyleydim 😅 sonra zamanla afedersin altıma edecek durumdayken bile yalnız kalmak istemeyince tamam diyip frenledim şaka bir yana kardeşi olsa bile yalnız oynaması da gelişim için bir basamakmış
yagmur_vera Ecenur0 Bilmiyorum belki benim durum farklıdır ama ben özellikle yalnız oynamaları için onlara fırsat tanıyorum. Biri 4 diğeri 2,5 yaşında kızlarım ve bir de 4 aylık oğlum var.
Alerjikrinit Ecenur0 tek başına oynayınca mutluluktan uçan ben🤣🤣🤣🤣 sürekli anne bloklarla ev yapalım mı der durur
Show_must_go_on Ecenur0 Hiç vicdan yapmayın bakıyorum kızım kendi kendine oynuyor dalmış sessizce uzaklaşıyorum hemen bir çay koyuyorum veya varsa 1-2 işim yapıyorum yoksa imkansız ne yemek ne dinlenmek haram olur.
afraybars1 Ecenur0 kendi oynamaya alışsın canım bırak oğlum 4 yaşında burnumdan getiriyor kendi kendine oynamaktan nefret ediyo sürekli peşimde bence fırsatın varken kendi kendine oynamayı öğret