Kizlad 16 gün oldu bebeğim doğalı ama çok gazlı gazından dolayı uyumuyor sabahtan akşama kadar oturuyorz ne kucakta nede beşikte uyuyor anlamadm valla sizler gaz için neler yapıyorsunuz gece sinirden ağladım resmen tam besige koyuyorm uyuyor daha yatağa gecmemle ağlaması bir oluyor ama bu 2 dkka Sürüyor Geri kalkıp aliyorm sürekli ama