sevaltenekeci bende sizin gibi buralarda arıyordum içimi rahatlatacak sözleri. Herkesin yaşam tarzı, standartlarının farklı olduğunu hatırlatarak. Afedersiniz ağzıma sçldı. Aynaya bakmak istemiyorum, giyinmek istemiyorum, her şeyi salmış durumdayım. Tek bakıyorum ama ben eski ben değilim. Her bebek aynı değil benim ikisi de uyumayan bebek. Kendi başlarına da oynamazlar. Tabiri caizse NEFES ALAMIYORUM… Zaman zaman intihar etmeyi bile düşündüm, yapacağımdan değil ama acaba nasıl olur diye beynimden geçmişliği var. Eğer kendinize vakit ayırabilir kendinizle ilgilenirseniz çok sorun olacağını düşünmüyorum. Ben yalnız hareket etmeyi çok özledim. 1 dk bile ayrılmıyoruz o yüzden tükendim.