Kızlar oğlum 3 yaşında. 1 hafta önce boğaz enfeksiyonu geçirdi şiddetli ateşi oldu hastaneye gittk düşürdük serumlar iğneler neyse 4 günde toparladı oğlum. İyileşeli daha 2-3 gün oldu şimdi kusuyor karnım ağrıyor diyor. Bu daha hastalığım geçmediğini mi gösteriyor bu defa da mideyi mi üşüttü acaba aynı durumu yaşayanlar var mı? Vallahi çıldırıcam artık çocuklar hasta olmasın ya 😔