Merhaba anneler. Bebeklerinizin altını değişirken sildikten sonra her seferinde pişik kremi sürüyormusunuz? Ben doğduğundan beri her bez değişiminde pişik kremi sürüyorum doktorumda böyle önermişti , pudra nemi alıyor aynı zamanda bakteri üretiyor diye kullanmamı söyledi bende hep kremliyorum 14 aylık olucaz hala kremlerim ama kücüklükten beri kim görse e pişik değilki neden sürüyorsun diyor, yada bazı arkadaşlarımı alt değişirken görüyorum sadece silip bezliyor. Siz nasıl yapıyorsunuz merak ettim ?