tosbiksmoms Kızlar sabah bana göndermiş fotoğrafını ama anlayamadım birde siz bakın 6 gün kala erken gebelik testi yapmış sizce silik çizgi var mı?
aslananne27 tosbiksmoms yok gibi sanki 😀kız daha yeni evlenmiş tavsiyem tadını çıkarsın çocuk için erken 🤭
Yesillimon tosbiksmoms Evet var çok yeni olduğu için hayali çıkmış adet günü ya da 2 gün sonra test yaparsa net belli olur
neanladinyurdagull tosbiksmoms ilk fotoğraf da hayalet bi çizgi var gibi istemiyorsa geçmiş olsun yırtıldığını anladığı an keşke ertesi gün hapı alsaymis
tosbiksmoms CaninannesiCemre basta bende dedim ama zaten istemiyormuş prezervatif yırtılmış eşi de ben eminim birşey olmadi demiş. Bende zevk suyundan bahsettim korku saldı şu an kendisini.
tosbiksmoms neanladinyurdagull eşi eminim falan deyince üstüne düşmemiş e evlilik hayatına yeni atıldı güven olmamasını öğrenecek.😀
tosbiksmoms zeydefe bende 2. Gebeliğimi bundan bir tik koyu şekilde öğrenmiştim. Gözüm çıkacaktı bakıcam diye😀
tosbiksmoms aslananne27 aslında ben 1. Bebeğime hap ve prezervatif kullanırken hamile kalmıştım. Kaç kişinin başına gelir bilmem ama bu yüzden korunmaya dahi guvenemiyorum😀