Prens_annesi2110 Kızlar bebeğinizle hatıra olsun diye fotoğrafçıya gidip foto çektirdiniz mi 1 2 yaş arası dış çekim değil stüdyo çekimi.. seçim yapabiliyor muyuz arka resmi falan yıllar oldu stüdyo fotosu çektirmeyeli 😊
Ebus35 Prens_annesi2110 biz gidip çektirdik canım hatıra olsun diye de her sene çektirmeyi düşünüyoruz arka fonu senin istediğin şekilde ayarlıyorlar
Minnoo35 Prens_annesi2110 evet biz çektirdik stüdyo da 1 yaşına girince kızımın bir iki fotosunu çektik birde aile çekimi yaptık arka fonu falan seçtik çok orjınal oldu
UmmSalih Yaptırabilirsin tabiiki her çocuğun vardır öyle stüdyo çekimi en iyisi bir fotoğrafçıyla görüş derim
Ebus35 Prens_annesi2110 canım biz 3 tane resim çektirdik + 1 tane de büyüttürdük resimlerden birini çerçeve dahil hepsine 110 TL ödedik ama tabi her yer aynı olmaz canım biz bodrumda yaşıyoruz diğer şehirlerde daha uyguna çekiliyor olabilir sormak lazım
Minnoo35 Prens_annesi2110 bizim düğün fotoğraflarımızı çeken adam herkese çocuklarının 1 yaş fotoğraflarını hediye cekiyormuş bedava gibi oldu ama çerçeve boy olarak tanesi 15TL ye çekiyormuş