jimnastiğe yazdırdık 1 aydır haftada 2 gün oraya gidiyor. onun dışında oyuncak oynamaz 😁 işi gücü mutfak eşyası dağıtsın, alosunu tacını alsın eline, bebeklerini sallasın yada arabasına koyup gezdirsin veee bol bol kitap okunsun istiyor 😁🥰 hiç etkinlik yapmadım bundan sonrada yapacağız gibi durmuyor 😅
bu arada bir oyuncağını seçti ona alo diyor yoksa 0 ekran ilerliyoruz kızıma kendi alosu yetiyor şükür 😁🙏🥰🌺