burcineliz Nasıl kızlar evlerin içi komşuluk vs nasıl merkez de olucaz inşallah lojman çıkar şuan yedeklerdeyiz çünkü çok umudumuz yok ama…
elizinannesi1 Aile dostumuz ordaydı önceden doğası insanları harika bir şehir lojmana ziyarete gitmiştik gayet güzeldi lojmanda 🥰
burcineliz elizinannesi1 inşallah çıkar lojman da bakalım çok merak ediyorum çıkmazsa ne yaparız bilmiyorum. Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz içinn🤗