Henüz 6 gün oldu sünnet olalı. Şişlik ödem vardı azaldı gibi ama kesim yeri sanki eğri büğrü ya.
Bi taraf çok kesilmiş, diğer taraf özellikle alt kısımda biraz daha fazla parça bırakılmış gibi
Doğrusu nedir onu da bilmiyorum
Sizlere sorayım dedim
Doktor normal diyo, ödem var diyo vs