gokcemiran bende de o vakitlerde öyle olurdu bir rutin oluşturdum saat öğlen dörtten sonra yormaya başladım oyun oynadım dışarı çıkarttım gezdirdim beş buçuk gibi bir uyurdu bir saat sürmedi saat sekize kadar oynardım yine sekizde bir uyurdu gece 4 e kadar ara ara uyanıkken sütümü sağıp biberonla veriyordum öyle öyle alıştı üç aylık olacağız haftaya artık akşamları dinleyebiliyorum şükür sende öyle yap bi