ebrudrgtt Mdkakam113 benimkide öyle ya. Belli bir zaman kilo alımı duruyor herhalde ben öyle düşünüyorum kime sorsam öyle çünkü 🤦
visneli_turtam Mdkakam113 benim kızım 2 yaş 7 aylık 12 kilo,bende aldıramiyorum maalesef,birde yaz olunca hiç iştahi yok
Mdkakam113 lidokain BeyzaKeles ymnmhrr kız çocukları minyon olur ama benımkı erkek ve 7 aylıkken felan çok tombişti bikere hasta oldu daha çok kilo alamadı
Sedaalya Mdkakam113 28 aylık 11 kilo 😂 yazın az yiyorlar zaten doktorumuz yaz ayında kilo almasını bekleme hiç demişti 😂
lidokain Mdkakam113 benimki de erkek doğum kilosu flanda oldukça iyiydi ama sonradan zayıf bir çocuk olarak kaldı.
Nikita Mdkakam113 benim kızım düzenli kilo alırdı. Bir yaşından sonra kilo alımı durdu. Okuduğum yazılara göre durması normal.
Mryasmin 18 aylık oğlum 9 kilo benim çok daha zayıf 🥹 hiç bir şey yemiyor yediremiyrm ve aşırı hareketli doktor kilo alması için mama yazdı ama onu da yemiyor
zadak Mryasmin merhaba doktorunuz hangi mamayı yazmıştı acaba benim kızım 20 aylık 9 kilo bütün değerleri normal ama yemesi çok az
livanurvealpinannesi61 Mdkakam113 2 yaş 12 kilo Az değil ki. Kilo almaması da normal yani. Artık yürüyor hareket ediyor. Benim oğlum 3 yaşında yemek yemesine rağmen kilosu düşmüş. Zor kilo alıyor. Aşırı hareketli ama. Doktor normal dedi.