Merhaba hanımlar başlıkta yazdığım gibi bebeğim 23 günlük ve 10 gündür katı kaka yapıyor sütüm az olduğu için daha çok mama ağırlıklı besleniyor doktorum mamasına zeytinyağı koymamı söyledi 2 gündür yapıyorum ama hala aynı konu hakkında bilgisi olan var mıdır?