Elif3888 Durup dururken endise yapmaniza gerek yok. Rutin olcumlerde bir kere bakiliyor, belki sizin testleriniz icinde de vardir ama farketmemissinizdir (ALT, AST degerlerine bakiliyor). Yogun kasintiniz ve ayaklarda odeminiz yoksa acil bir sey de yoktur. Soylediginizde doktorunuz yonlendirir sizi.