Rota asısı yaptırmaya saglık ocagına gittim 400 gr almıs bu ay bi sürü şey söyledi hemşire, çocuk Dr una git mama da başlayabilir dedi 2900 doğmustu 5350 şuan bu kadar evham yapılacak bişey mi sizce ikinci çocuğum yani bide tecrübesiz de değilim 100 gr lafını yapmayalım dedim yapalıö diyo en az 500 gr alacak seninki 400 diyo