Kızlar benim kızım 16 aylık hala bir uyku düzeni yok deliricem artık. Hem emerek hem de ayakta sallanarak uyuyor. Tek uykuya düşürmeye çalıştım. Ama dayanamıyor sürekli ağlıyor uykusu var diye. Tek uyku yapınca akşam 9 gibi uyuyor bu defa gece 3-4 gibi uykusunu almış bir şekilde uyanıyor. İki uyku yapıyorum bu defa çok geçe kalıyor ikinci uyku gece geç yatıyor sabah yine 6da ayakta. O zaman da uykusunu alamadı diye ağlıyor. Napıcam ya yardım edin. Siz ne zamam düştünüz tek uykuya