Valla canım ben aventin yeni doğan biberonunu aldım çok aşırı memnunum iyiki de almışım sütümü sağıyorum anneme bırakıyorum bebeğimi işlerimi halledeceğim zaman bana çok rahatlık oluyor aynı anne ucundan akar gibi akıyor öyle çekiyor bebeğim yorulunca dinleniyor tekrar emiyor felan gayet rahat yani