annebirkadin Kızlar 3.aydayız meme reddi yaşıyorum. Memeyi alıp çeke çeke uzatıyor bırakıyor ağlıyor. Aç olduğunu biliyorum. Siz neler yapıyorsunuz emmediği zaman bir sonraki emmeyi mi bekliyorsunuz acıksın diye yoksa mama veriyor musunuz nasıl aştınız bu durumu
eymenesra annebirkadin iki aylık gece belli bir saati var mememi emmiyor zorla ayakta veriyor bu arada biberonunda almıyor ne bu anlamadım meme reddi mi hep böyleydi bu ara
pinarkaba annebirkadin aynı durumu geçen hafta bende yaşadım. İnanın çok zor bir süreç. Benım bebeğim ustelık bıberonda kabul etmiyor. Sabır en önemli şey inanın ben dört günlük süreçte defalarca denedım sureklı teklıf ettim ama zorlamadım. Sütümü sağıp kaşıkla ıcırdım. Sabredın gecıyor☺️
keremsmom78 Biraz açılmasını bekledim, onunla inatlaşmadım, uykusu çok geldiğinde uykuya geçmek üzereyken ya da uyanır uyanmaz uyku sersemi emzirdim. Biberon verirsen bu dönemde seni bırakır. Onu eğlendirerek dikkatini dağıtarak ağlamamaya çalış memede
annebirkadin keremsmom78 Hiç mama vermediniz mi. Mesela şu an uyandı ve emmyor uyutup o arada mı emzirmem gerekiyor. Dediğiniz gibi gece uyandığında emiyor ama
keremsmom78 annebirkadin hayır hiç mama vermedim kilosu iyiydi gerek duymadım. Her fırsatta emzirme teklif ettim 1-2 fırt çekti durdu içim rahat etmiyordu ama keyfi yerindeyse ağlamıyorsa aç değildir o kadarı ona yetiyordur
annebirkadin keremsmom78 Ardenaden Şu an dediğiniz gibi ayakta ninni açarak gezdim. Gerçekten de 3-4 dört çekti şimdi uyudu. Öncesinde de ön sütü almıştı zorlaya zorlaya. Doydu mu bilmiyorum
annebirkadin keremsmom78 Bizim de kilosu iyi ama her seferinde aç bırakıyormuşum gibi hissediyorum kilo verecek diye de korkuyorum. Dediğiniz gibi deneyeyim o zaman teşekkür ederim
Ardenaden annebirkadin ayakta tuttu mu oturarak emzirme pozisyonuna gec kucagindan indirme kıpırdadıkça memeyi daya oyle oyle geri emdi benimki belki 2 saat oturdum meme acik kioirdacikca memeyi soktum agzina
Ardenaden annebirkadin merk etme tuttur ayakta emzir snra iyice ici gecip uyuyunca ayakta yavasca otur
annebirkadin Ardenaden Aynen şu an dediğin gibi yaptım. İçi geçince oturdum ama böyle uyuyunca da çok emmiyor. Ağzını hafif hafif oynatıyor. Sizin de öyle mi
annebirkadin Ardenaden Ama çok teşekkür ererim size. Tam mama vereceğim zaman yazdınız umut oldunuz. Daha önce de ayakta emzirmeye çalışıyordum ama böyle uyutmaya çalışarak değil. Böyle devam edeyim geçene kadar artık ❤️🌸
Ardenaden annebirkadin evey evet uyanirken daha agzina bn 1.5 ay boyle emzirdm ve 800 gram aldi dusn ki solu tammane reddediyirdu onuda iyice dalinca sokuyordum daya sen sabir ve sakin olr paniklemezzsen geciyor kesinlikle