erme Allah yardım etsin ya cidden zor dün sadece böyle olmasına rağmen sabah inanılmaz bir baş ağrısıyla uyandım, her gece böyle olsa kafayı yerim herhalde. Vücudunu kaldırarak emeklemiyor sürünerek emekliyor canım. Gün içerisinde, sabah 7.5 gibi kalkar emziririm biraz oyuncaklarıyla oynarız 9.5 gibi uyur 10.30 da kalkar kahvaltı yaparız beraber, sonra ben mutfağı falan topluyorum kızımı da yanıma yere bırakırım bir oraya bir buraya gider 😂 12.30 -1 gibi uyuturum 1 saat uyur kalkınca çorba falan yaparım onu yedirim. Bazen tv açmak zorunda kalıyorum maalesef. Şişme havuzuna koyuyorum orda baya vakit geçiriyor sonra zaten su yorduğu için 16.30 -17.00 gibi uyur 40 dk falan. Uyanınca yine bir şeyler hazırlar yediririm, parka götürürüm öyle böyle 21.00 a kadar vakit geçiririz sonra uykuya geçiş gece de pek uyanmaz. Biraz uzun anlattım kusura bakma 😂 benim kızım çok kucağımda durmayı sevmiyor, sizin bebeğinizde sıkıldığı için durmuyordur o anlarda hiç görmediği şeyleri eline verseniz mesela kavanoz kapağı falan zararsız ev eşyaları gibi benim kızımın çok dikkatini çekiyor 😂 dikkatini çekip vakit geçirebilir belki.