sevgiii00 her ne olursa olsun anne sütüne yaklasabilicek bir mama yok bu dünyada sigara içen bir annenin sütünde elbetteki sigaranın zararı var ama mamadan yine iyidir çünkü anne sütü kopyalanamaz mutlu olduğunuzda farklı üzgün olduğunuzda farklı gece hatta gece ve gündüz farklı ben çok anne tanıdım sigara içip emziren sadece olabildigince az içmeye sigara içtiğiniz kıyafetlerle yaklaşmamaya çalışın elinizi yıkamadan dokunmayın sizi çok iyi anlıyorum 4 ay 13 günlük sadece 3 buçuk ay bırakabildim sigarayı şuan içiyorum ama mümkün olduğunca gece saatleri içiyorum emzirme aralarındaki saat açıklığından ama elinizden geldiğince içmemeye özen gösterin sigarayı bırakmak için olan kuruluşlar var onlardan destek alın kendinizi oyaliyacak başka bir şey bulmaya çalışın en önemlisi kendinizi üzmeyin bebeğinizin mutlu bir anneye ihtiyacı var