2 ay 7 günlük erkek oğlum var bayramdan bu yana yaklaşık bir aydır 4-5 gün aralıklı ya da haftadan haftaya kaka yapıyor Doktora götürdüğümüzde gazının birikmiş olduğunu söyledi fakat hem üst gazi hem alt gazi çıkıyor verdiği damlayı kullandık zeytin yağı söyledi onu da kullandık fakat hiçbir düzelme olmadı Ve bu hala bu şekilde devam ediyor böyle sıkıntı yaşayanlar var mı ya da normalleştirmem mi gerekiyor ??