Arkadaşlarım merhaba oğlum 10 aylık geçen hafta 3 gün ishal iştahsızlık ve huzursuzluk vardı şimdi yiyor ishali de kesildi ancak uyuturken adeta savaşıyoruz zor uyuyor sürekli elleri ağzında ve sürekli ağlayarak uyanıyor canı yanıyormuş gibi gece hiç uyanmazdı şimdi ⅔ kez uyanıyor. Alt 2 dişimiz çıktı ama hiç böyle belirtilerimiz yoktu üstler mi geliyor acaba yoksa atak döneminde miyiz yaşayan var mı 🥹