Merhaba hanımlar bebeğim 48 günlük anne sütüm maalesef çok az ve bundan dolayı emmek istemiyor ağlıyor ağırlıklı mama ile besleniyor. Bugün sağlık ocağına goturdum 20 günde sadece 200 Gr almış çok moralim bozuldu 😭zaten 2600 doğmuştu şuan da hala toparlayamadi. Ben ne yapacağımı şaşırdım psikolojim.bozuldu zaten emmiyor diye kötüyüm lohusaligi ağır geciridm vs üstüne bu ne yapacam lütfen bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim