aspurceg8 allah yardımcımız olsun gerçekten çok bunaldım bazen etraftan karışanlar oluyor karnı tok yemiyor ya yemiyorda ne olduda yemiyor bir önceki mamayı çok yese derim ki o zaman yedi şimdi istekli degil ama öylede degil. Çok guzel bir duzende gidiyorduk artık sıcaklardan sanırım o da bozdu kendini öyle düsünuyorum ben. Bazen emziremedigim icin o kadar cok uzuluyorum ki belki bu şekilde streste olmayacaktım emzirseydim.