prenses_annesiiii Kizlar geçen hafta altın alicaktim gramı 2300 du şu an 2540 yükselişe geçti ne zaman duser acaba daha doğrusu düşermi
Prensesin_Annesi_ prenses_annesiiii Düşüş olmıycak diyorlar tam tersine sene sonuna kadar 3000-3500 görcek diyorlar
eda-1amine prenses_annesiiii düz artık zor kısa gidiyoruz kışın altinlar uçuyor yazın düğün sezanu diye biraz düşüyor
minikoglummmmm prenses_annesiiii asla düşmez artık iki adana burması aldık tanesi 90 bine bir hafta oldu alalı şuan 93 bin olmuş 6 bin kâr dayız
Selennnnnn prenses_annesiiii İnstagramdan mahfuz bayramı takip etmeni öneririm her dediği doğru çıkıyor. Altın düşecek alım yapmayın demişti almamıştım altın düştü imkanınız kadar alın altın çıkacak dedi. O sürede aldım imkanım kadar ve çıktı. İyi ki aldım. Mutlaka takip edin ben hep onun söylemlerine göre hareket ediyorum
Selennnnnn PamukPrensesannesii Evet astrolog 3 yıldır takip ediyorum 1 kez bile yanıldığını görmedim. Hatay depreminde bile 2 hafta öncesinde uyardı. Diğerleri bilemezken.