gulperiaa Kızlar merhaba bugün tam 3 ay bir günlük oldu kızım anne sütü almıyor formül mamayla besliyorum 3 gündür o kadar az içiyor ki mamayı aç belli yani pirinç unuyla formül mamayı karıştırıp muhallebi yapsam çok mu erken olur 😢
sevmeh gulperiaa canım benim oğlumda 3. Aya girince diliyle ittirmeye başladı normalde 2 saatte bir çok güzel yerdi şuan 3 saate çıktı bazen 3 buçuğu buluyor anca gönüllü yiyor. 4. Ayın içindeyiz Hala da öyle şuan zor bir süreç geçiyor diyorlar bakalım, pirinç unu verme çok erken mama yemeyen onu da yemez zaten muhtemelen
Kubra1213 gulperiaa Bende kızımı mamayla büyüttüm şuan 11 aylık iştahsızlık yaşıyordur sabırlı davran ve ek takviyelerde bulunma bence biberon almıyorsa kaşıkla vermeyi deneyebilirsiniz istersen
Farahzeynep Ağır gelir, mama değişikliği yapabilirsiniz. Bir de üçüncü ayda benim kızım da bir ara biberona ağzını tıkardı, öyle bir süreç olabilir. 1 hafta sonra falan düzeldi
gulperiaa Farahzeynep mama da değiştirdim aptamil kullanıyorduk bebelac aldım yok sma aldım yok napcamı şaşırdım
Farahzeynep gulperiaa üstelemeyin, üsteledikçe geri teper, içtiği kadar içsin. Eski mamaya geri dönün olmadı. Bazen ilk mamalarını tekrar içmeye başlıyorlar
Huseyinseymaislim Benim kizimda 3 aylik hem anne suttu hemde bebelac veriyorum seviyorda tarini sizce cokmu erken veriyorum birde tek gogsumu tutmuyor huyaliniyor 😔😔
Tugce22 Huseyinseymaislim bende bUgun ılk defa mamaya başladım kızım 15 gunde hiç kılo almamış ama nasıl vereceğimi bilmiyorum saglık ocagındaki ebe emzirdikten sonra bi 60 ml ver dedi 2 3 saatte bir her emzirmedemi versem yoksa sadece bi oğlen birde akşam mı versem meme +mama olarak gitmek istiyorum çünkü
Huseyinseymaislim Tugce22 ben emziriyorum karnini tok tutsun diye ustunede veriyorum evet 60ml reye 1 kasik koyuhoruz birde uyumadan once ceriyorum ustune rahatca uyuyuor
Tugce22 Huseyinseymaislim ben bugun aptamil aldım 250 gr denemek için 60 ml yaptım yine içti hatta istyor sandım bi 30 yaptım onu ıstemedi. Şimdilik meme üstüne 60 yeterli geliyor gibi bakalım. Bi oğlen bi akşam verdim bugun.
[silindi] gulperiaa Daha çok küçük ağır gelir muhallebi mamasını değiştirin ya da iyice acıkınca içer mama içen bebeklerde de bir dönem biberon reddi oluyor diye biliyorum kaşıkla vermeyi denediniz mi hiç
Hamide16 gulperiaa erken olur ve kabız olur bence. Ben 6 aydn sonra pirinç unu yaptım bazen ama kabızlık yaptı sizin bebeğiniz daha çok küçük
Tugce22 Huseyinseymaislim bilmiyorum ben eczacıya sordum bide tanıdıklara sordum aptamil dediler onu aldım denemek için diğerlerini hiç bilmiyorum bugun ilk defa kullandık işte